Saturday, September 4, 2010

ALHAMDULILLAH...

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Segala puji bagi Allah. Semalam ana dapat hamper raya ni daripada seorang hamba Allah. Maka, dapat laaa kuih raya tambahan. Jazakallahu khairan kathiran untuk pemberinya.


اللّهُمَّ ارْزُقْنِي رِزْقًا وَاسِعًا
اللّهُمَّ اغْفِرْلِي وَارْحَمْنِي وَاهْدِنِي وارْزُقْنِي
آمِينْ يَا رَبّ

8 comments:

ahmad humairi said...

salam,

Ini mesti kes dah tak cukup meja...tu yang melambak kat atas tikar buluh tu...errr...tikar tu sama macam ana punyalah.....citarasa serupa.

Selamat Hari Raya. Maaf zahir batin. Maaf atas segala-galanya.

aliaazuan said...

Salam cikgu.

A ah! ya tak ya la ckgu..apasal org tu tak amik gambo atas meja ya? Sbenarnye meja tu ada, tp dh ana dok belek brg tu kat situ, terus snap je laa..lps tu lambak blk smula kat atas meja. Tikar tu beli kat nilai 3,cantik kan.

ustaz eds said...

salam aliaazuan
kadang2 rezki Allah itu tak terjangka...bertambah la bilangan kuih tahun ini ye....
Selamat hari raya maaf zahir dan batin ....

Cikgu Sue [CS] said...

salam aa,
hmmm Alhamdulillah rezeki Allah beri..siapalah yg tersangat baik hati tu...
xkisahlah lambak atas tikar buluh kan ckgu myri...jnji cantik...
hmmm...jd x, keluar minggu terakhir Ramadhan?...Alhamdulillah CS selesai 27-29 ogos @ tg malim..CS doakan lpas ni giliran aa pula.. :)

aliaazuan said...

Salam Ustaz Eds.

Alhamdulillah, tiap2 thn mmg ana mcm tu la ustaz, buat kuihnya ciput je tiba2 dh belonggok balang kuih kat dapur..rezeki...

Salam idulfitri, kullu 'aam wa antum bi khair.

aliaazuan said...

Salam CS,

Rezeki Allah dah tentu, kdg2 nafsu kita yg sibuk2 itu tak ckup, ini tak ckup...padahal smuanya Allah dah tulis..akhirnya melambak2 tak larat nak mkn.

Alhamdulillah CS dpt kluar. 2 mggu lps dh gi tafaqud, tp tak ckup org lak..ramai yg ada kprluan, tu yg tak jd. hmm..Allah tak pilih la tu..(asbab kurang fikir risau ni..) Puchong dh mesyuarat mggu ke 2 lps raya lak, masih dlm nisab..insyaAllah.

z@i said...

salam...
waaaa..dh smpai dh hamper yg sy anta kt akak.. cantik kn?hehehhe....
SLAMAT HARI RAYA KAK.. Reben die jgn buang tau..hihiih

aliaazuan said...

Salam Zainab.

MasyaAllah..kamu ke yg hntar? heee..tp takde la terkejut sangat psl baru2 ni rasa mcm ada nmpk sorang posmen tu bwk hamper kat sini, tulis kat situ hadiah FROM: Zainab Zakaria Kelantan, tapi alamat dia untuk org sblh rumah akak. Laaa..jd sah la hadiah yg akak dpt ni dr org lain ek!..hehe.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails